Časté dotazy
Potřebuji doporučení od praktického lékaře, když se objednávám na první konzultaci?
K úvodnímu, ani žádnému dalšímu vyšetření není potřeba doporučení od jiného lékaře.
Jsem pojištěn/a u zdravotní pojišťovny, s níž nemáte uzavřen smluvní vztah. Veškerá vyšetření si v tomto případě hradíte sami, dle ceníku bodových hodnot za jednotlivá vyšetření ( k dispozici v ordinaci ).
Nemohu se dostavit na domluvené vyšetření, potřebuji se přeobjednat.
Dejte nám prosím včas vědět, nejlépe telefonicky na 733 312 172, abychom termín mohli uvolnit dalším pacientům.
Volejte v pondělí dopoledne, během pracovní doby asistentky, ostatní dny je lepší posílat sms, nebo psát mail.
Medikace mi nevystačí do příští kontroly.
S paní asistentkou lze domluvit vystavení a vyzvednutí receptu.
Zasíláte recepty poštou? Zasíláte e-recepty mailem, či sms ?
Zasíláme - aktuálně v době pandemie ano - jinak pouze vyjímečně.
Potřebuji vyřídit pouze administrativní úkon (žádost o invalidní důchod, lístek na peníze
během PN a pod.). Opět doporučujeme napsat nejlépe mail nebo SMS. Na administrativních úkonech se lze domlouvat s asistentkou, která požadavek vyřídí lékaři. S ní se pak také domluvíte na vyzvednutí dokumentů (zpráv, lístků na peníze).
Pracujete s dětmi ? Ne, pracujeme pouze s dospělými.
Poskytujete terapii lidem se závislostmi ? Ne, můžeme ale poskytnout kontakty na specializovaná pracoviště.