Časté dotazy

Potřebuji doporučení od praktického lékaře, když se objednávám na první konzultaci?

K úvodnímu, ani žádnému dalšímu vyšetření není potřeba doporučení od jiného lékaře.

Jsem pojištěn/a u zdravotní pojišťovny, s níž nemáte uzavřen smluvní vztah. Veškerá vyšetření si v tomto případě hradíte sami, dle ceníku bodových hodnot za jednotlivá vyšetření ( k dispozici v ordinaci ).

Nemohu se dostavit na domluvené vyšetření, potřebuji se přeobjednat.

Dejte nám prosím včas vědět, nejlépe telefonicky na 733 312 172, abychom termín mohli uvolnit dalším pacientům.
Volejte v pondělí dopoledne, během pracovní doby asistentky, ostatní dny je lepší posílat sms, nebo psát mail.

Medikace mi nevystačí do příští kontroly.  

S paní asistentkou lze domluvit vystavení a vyzvednutí receptu.

Zasíláte recepty poštou? Zasíláte e-recepty mailem, či sms ?

Zasíláme - aktuálně v době pandemie  ano - jinak  pouze vyjímečně.

Potřebuji vyřídit pouze administrativní úkon (žádost o invalidní důchod, lístek na peníze
během PN a pod.). 
Opět doporučujeme napsat nejlépe mail nebo SMS. Na administrativních úkonech se lze domlouvat s asistentkou, která požadavek vyřídí lékaři. S ní se pak také domluvíte na vyzvednutí dokumentů (zpráv, lístků na peníze).

Pracujete s dětmi ? Ne, pracujeme pouze s dospělými.

Poskytujete terapii lidem se závislostmi ?  Ne, můžeme ale poskytnout kontakty na specializovaná pracoviště.